Äntligen fredag!!

Fredag kväll och två härliga lediga dagar framför oss =) Imorgon ska Marwin och jag till Frösön och åka skidor med Carina & Nemo och sen ska mamma & jag en sväng in till Gregoriemarknaden och titta. På söndag blir det förhoppningsvis sök. Så en härlig helg ligger framför oss!! Och lydnadsträningen med Marwin går fortsatt framåt. Ska bli kul att tävla lydnad fram mot våren med honom!! Nä nu ska jag gå och sätta mig framför TV:n och se vem som åker ur Let's Dance ikväll. Och sen blir det serien Samantha. En så himla kul serie!! Har ni inte sett den har ni missat nåt roligt =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Det var tråkigt att fara hem igår men tur idag att vi var hemma ..när det var så "härligt" väder.

2009-03-08 @ 21:55:57
Postat av: Anonym

Det var tråkigt att fara hem igår men tur idag att vi var hemma ..när det var så "härligt" väder.

2009-03-08 @ 21:57:15
Postat av: Lena,Moa,Maiko

Blev ingen Gregoriemarknad för mig - skruttig är bara förnamnet här. Kul att höra att du tycker om lydnanden med Marwin - ser fram emot att få se er i vår!

2009-03-09 @ 19:23:16
URL: http://nysvansat.blogspot.com/
Postat av: Maria

Ja visst är hon söt

2009-03-11 @ 22:24:21
URL: http://abbybabby.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0