Vår Norge-tripp!!

Så är man då äntligen hemma igen efter en väldigt varm & dammig tripp till Norge. + 29 i skuggan och en enormt dammig fotbollsplan gör att man har intorkat dammigt svett överallt. Och håret ska vi inte tala om. Och så knastrar det i munnen av allt damm som flög runt. Men i övrigt var det en trevlig tillställning. Och så då till resultatet kanske ;) Det lär väl vara det som intresserar mest. Marwin fick återigen sitt röda band men inget mer. Men vi kämpar på för jag vet att jag har en kille som utvecklas långsamt och den som väntar på något gott, ja det vet ni ju ;) Kritiken finns att läsa på Marwins egen sida för intresserade.

På hemvägen stannade Maria & jag i Ytterån och lät hundarna ta ett svalkande bad och gissa om de njöt i fulla drag. Marwin for upp och ner i vattnet och svalkade då även oss tvåbenta när han tog långa svepande tag med sin svans. Men det var faktiska skönt att få bli lite avkyld =) Och innan hundarna fick hoppa i plurret hjälpte Maria mig att ta den utlovade ståbilden på Marwin så den får ni andra se så fort jag fått den.

Och så vill vi skicka ett stort grattis till Marwin's syster Ellen som finns på Solstrimmans kennel som igår tog sitt andra cert i Gällivare =) Grattis, grattis!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Klart man är besviken men visst ska man inte få allt man vill ha på en gång ;) eller hur? Douglas är lika fin utan cert som med i mina ögon och det vet du om någon att jag tycker.

Vill du ta korten på photobucket eller mail? På photobucket ligger dom redan :D

TACK för en trevlig dag! Tror att Marwin och Douglas tyckte det också ;)

2009-06-30 @ 20:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0