Årsmöte m.m.

Igår var jag iväg på goldenklubbens årsmöte och det var väldigt trevligt. Först var det en föreläsning av veterinär Helena Hedenström vilket var väldigt intressant. Sen tog årsmötet vid. Ett väldigt snabbt och lättsamt möte från vad man är van vid när man varit på brukshundsklubbens årsmöten. Efter årsmötet blev det en supergod middag som klubben bjöd på. Och sen var det paketauktion som jag helt missat att man skulle köpa paket till. Jag är riktigt dålig på att bjuda på auktioner men jag ett paket lyckades jag bjuda hem =) Det innehöll en filt, en bok, ett ljus och choklad som innehöll whiskey men de fick pappa då jag inte är någon whiskeydrickare.

Idag har jag varit riktigt lat men jag har varit upp en sväng till agilityplan och tränat lite agility med hundarna tillsammans med Jessica och hennes små sötingar. Frode hade en sån där dag när han inte riktigt ville göra som matte ville utan som han själv tyckte var bäst. Men Marwin jobbade på som bara den bara han hade fått haft sitt tokryck färdigt =) Han hade så mycket spring i benen idag. Men imorgon hoppas jag hinna med en skidtur med grabbarna för jag jobbar bara förmiddagspasset då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0