Så trött!

Idag har jag nog jobbat den längsta dagen hittills i mitt liv. Jag åkte klockan 5 i morse och kom hem klockan 20.30. Snacka om en maraton dag. Anledningen till att dan blev så lång var att vi skulle fånga in 20 kvigor som går ute för de skulle dräktighetsundersökas för att se hur lång tid de har kvar till kalvning. Och det var inte det lättaste att först få in dom och sen sätta fast dem. Men till slut var alla kollade =) Så nu ska jag ta och krypa ner i sängen och sova några timmar innan det är dags att åka och jobba igen. Natti natti!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åhh tur att jag inte har ditt jobb ;) vill inte byta om man måste ha sådana hästpass.



Fint kort på Frode här nedan, han ser ny trimmad ut :D

Nu ska jag också gå och sussa är så trött...ska öppna i morgon och har pluggat nästan hela kvällen men det leder ingenstans iaf.

Sov gott!

2009-02-18 @ 21:48:27
Postat av: Lena,Moa,Maiko

Usch, vilket pass! Sov så gott och ta vara på sömnen!

2009-02-20 @ 09:44:16
URL: http://nysvansat.blogspot.com/
Postat av: Caroline o. Lukas

Puh vilket pass och ändå orkade du med att knåpa ner lite här :) Det är härlig attityd!



Tack för de fina orden i bloggen <3

2009-02-20 @ 14:10:48
URL: http://www.busgolden.webb.se
Postat av: Caroline o. Lukas

Tack så mycket!

Här kör vi inte på placeringar utan vi tar den rosett vi tycker är snyggast ;)

2009-02-22 @ 11:19:19
URL: http://www.busgolden.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0