En Mini-katt till salu!!

För dom som inte vet blev ju Mini kvar hos mig pga att hans ögon inte var riktigt bra. Han var till veterinären men han blev inte riktigt bra trots att han fick ögonsalva. Men för ca en månad sen så bytte jag mat till honom så han nu äter Advance Kitten och ända sen dess så har hans ögon varit så fina =) Så det var helt enkelt maten som var felet. Så nu har det blivit dags även för honom att flytta. Det kommer att kännas tomt när han flyttat men jag kan inte ha fyra katter i en lägenhet. Tre känns nästan lite för mycket men Bentley kommer jag aldrig att sälja. Större glädjespridare finns inte!! Så finns det någon som läser här inne som är intresserad av en komplett helvild men helt underbar liten kisse som är grundvaccinerad är det bara att höra av sig. Han kommer att få med sig en matpåse så man vet vilken mat han måste äta för att må bra =)



Ser han inte helt underbar ut i sina fladdermusöron =)

Kommentarer
Postat av: Linda,Holly&Vilde

Vilken liten sötnos!

Speciellt i dom öronen (L)

Kul att ni är tillbaka på nätet igen!

Ser att det var ett tag sen men vi är inte så aktiva heller - skyller på det ;)

2009-02-23 @ 22:57:48
URL: http://amicus.webb.se
Postat av: Maria

Ja du vet ju två som vill ha honom men TYVÄRR så blir det inte så för jag tycker det räcker med 1 katt för oss.

2009-02-24 @ 14:30:58
Postat av: Maria

Hehe ja du kanske har rätt :o Ja visst är dom duktig och rolig hade dom :D

2009-02-24 @ 22:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0