Stora drivor!!

Och då inte av snö utan hundhår. Båda fäller just nu men Frode är den släpper mest med tussar och då menar jag verkligen tussar. Borstar dom mest varje dag för att slippa en del hår på golvet men det blir ändå en massa för snabeldraken att suga i sig.

Titta vilken "liten" fin hög jag fick till efter att Frode hade fått en genomgång med kammen. Och så mycket får jag till varje gång jag kammar honom så det är ett under att han har någon päls kvar!! Men får hoppas att det kommer ut ny fin tills han fyller "veteran" och ska få ge sig ut i utställningsringen igen. Men det är ju ett halvår kvar till dess så han hinner nog fälla en gång till innan dess ;)

Och snön vi fick är snart helt borta så snart är det grönt ute igen :( Vilket jäkla skitväder vi har!!


Kommentarer
Postat av: Linda,Holly&Vilde

Åh det är härligt med goldens!

2009-12-07 @ 23:26:53
URL: http://amicus.webb.se
Postat av: Caroline o. Lukas

Inte visste jag att du hade skaffat dig en liten julvalp ;) De va riktigt mycket päls :O

2009-12-14 @ 19:33:21
URL: http://www.busgolden.webb.se
Postat av: Anna

Åhh fy 17... Tycker det räcker med två katter som släpper några strån. Ska nog inte ha nån hund.. haha. Den där högen ser ju ut som en egen liten hund! haha

2009-12-16 @ 20:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0