Julen slut!

Så var julen slut för i år och den har tillbringats i Brunflo hos föräldrarna med systrar Jessica & Åsa och Åsa's sambo Ola. En riktig familjejul med andra ord =) Men jag kunde ha mått betydligt bättre. Julveckan började med en rejäl förkylning som ännu håller i sig men är mycket bättre och juldagen vaknade jag med migrän så då tog jag mig inte ur sängen förrens kl. 16!! Inte ofta man ligger så länge men när skallen känns som att den ska sprängas när som helst och illamåendet hänger över en så orkar man helt enkelt inte vara uppe.

Julklappar har jag fått också och jag fick den enda sak jag verkligen önskade mig och det var ett tolkbälte som jag ska ha när Marwin & jag åker skidor =) Men jag fick en massa andra bra saker också som jag är väldigt tacksam över! Så tack alla för fina & bra julklappar!

Frode & Marwin har verkligen stortrivts under julen när det har varit många som har stoppat åt dom något extra gott. Men matte har sett till att det inte har blivit för mycket av det goda för nu har vi haft så det räcker med dåliga magar.

Sätter in ett par bilder på hur det kan se ut när man försöker ta en bild på killarna som det är tanken ska bli ett fint julkort ;)


Marwin: Hmm, det ser ut som om det är nåt där nere  Frode: Måste gnaga bort snön under tassarna


Marwin: Jo men jag är helt säker på att det är nåt där nere  Frode: Men det var satans vad snön satt fast under tassen

Imorgon ska jag till Frösön med hundarna och träna sök. Kommer att hämta upp Ida & Biffen på vägen för att möta upp med Carina på plats. Och det ska bli riktigt skoj =)


Kommentarer
Postat av: Ewa&Fannie&Wiktor

Skickar en liten hälsning om God fortsättning och att ni håller er friska & krya! Kram

2009-12-28 @ 07:18:43
URL: http://www.goldenhits.cybersite.se
Postat av: Linnea

Hejsan!

Det lät inget vidare med förkylning och migrän i jul. Hoppas att du mår bättre nu. Jag har också funderingar på att skaffa ett tolkbälte, verkar vara väldigt behändigt. Men då var det de där med skidor. Får väl försöka damma av dom som står i garaget. Det skulle behövas lite motion efter all julmat.

Kram Linnea

2009-12-28 @ 21:46:25
URL: http://www.ljuslyktans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0