Vi lever & frodas!!

Äntligen har våren kommit till Jämtland!!!!! Nästan helt snöfritt (finns någon liten vit fläck kvar till hundarnas stora lycka). Isen har även snart smält bort så Marwin har hunnit med två dopp redan. Han blev överlycklig när han såg vattnet men fick snällt vänta tills att matte sa att det var OK men sen for han som en galning runt i vattnet. En lycklig hund med andra ord =)

Jag har anmält Marwin till utställning helgen den 23-24 maj. Den 23:e är det goldenklubbens Open Show och den 24:e SSRK's utställning på travet. Hade även velat anmäla Frode till Open Showen men då båda går i samma klass numera så blir det ju svårt. Har försökt att hitta någon annan som kan ställa honom åt mig men har inte hittat nån. Eller så anmäler jag honom på vinst och förlust och hoppas att jag hittar nån tills den 23:e som vill ta sig an honom. ÅHHHHHHHHH, Ida ringde precis upp mig och hon kan ställa honom så nu blir han också anmäld =) Tack Ida!!!!!!

Hörde denna låt idag och gillade den direkt =) Håll till godo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0