Vill ni se nå't sött?

Om inte så stäng ner denna sida på en gång för här kommer nämligen nåt som ger stor risk för hål i tänderna =) De fick komma upp i sängen idag igen och det var väldigt populärt. Täcket tyckte de att det var mysigt att krypa in i så jag bäddade in dom i det och lätt de sova en stund där.



En söt Mini



Ferrari njuter av livet



Luktar konstigt här



Jag heter visst Fillmore men kommer nog att kallas Fille för enkelhetens skulle



Jag är den coolaste i kullen



Jag har fått mitt namn Bentley för att jag är en stor kille. Ser ni vilken fin slips jag har =)



Mini tycker det är mysigt i sängen



Flo (till höger) tyckte det var så mysigt att krypa in i täcket



Hon fick snart sällskap av Ferrari



Mini tyckte också att det var så mysigt att krypa in under täcket

Kommentarer
Postat av: Caroline o. Lukas

Vilken tur att jag går gratis hos tandläkaren ett år till, för det blir många hål att laga nästa gång =) De är ju helt oemotståndliga!



PS. Vilka fräcka namn det blev ;) ler

2008-09-25 @ 17:07:09
URL: http://www.busgolden.webb.se
Postat av: Ewa&Fannie&Wiktor

OK, ingen "uppis" om kusinen.......nu njuter jag av bilderna istället, inte fy skam det heller:)! Sötisar!

Ha en riktigt trevlig helg!

Kram

2008-09-26 @ 17:05:25
URL: http://www.goldenhits.cybersite.se
Postat av: Ann-Katrin

Jisses vilka sötnosar!!!! Härligt att gosa med... Fina bilder. kram

2008-09-26 @ 19:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0