12 dagar!!

Det går undan i kisselådan nu. Idag fick jag se att nu hör de med sina små öron. Prasslade lite extra med påsen det är kattmat i och då kunde man direkt se hur det började röras i lådan och nyfikna blickar som vändes upp. Nr 4 provade t o m på att fräsa lite men det hördes klent ;) Men så fort jag stoppat ner handen i lådan så han fick nosa på mig och se vem den hemska var blev det lugnt igen. Jag har sen två kvällar börjat ta ur alla ur lådan utom 4:an så att han ska få käka lite i lugn och ro så att han förhoppningsvis ska komma ifatt de andra. Första kvällen på golvet var det ett himla klagande men nu ikväll såg de ut att uppskatta att få komma utanför lådan en stund och kravlade efter bästa förmåga runt en liten stund på filten. Men efter ca 5 min ser man att de blir trötta så då får de komma tillbaka in i lådan igen.

Men det har hänt nåt med Frode. De senaste dagarna har han varit så på alerten och hugget. Ropar man på honom kommer han i full fart och han ser så himla glad ut. Har ingen aning vad som flugit i honom men det är väl bara att passa på att njuta när han för en gångs skull lyser av "will-to-please". Man kan ju hoppas att det håller i sig till utställningen här på Wången 15-16 nov. så att han kanske kan showa lite i ringen för en gångs skull =) Och angående utställningen på Wången kommer jag bara att anmäla Frode. Nog för att Marwin ser ut att bara må gott av maten han får nu och äter upp sig nåt kilo så fattas det en hel del muskler på honom som han ska få bygga i lugn och ro i vinter, förhoppningsvis genom matte på skidor och han springande bredvid =) Men det är en inoff här på hemmaplan den 8:e november som jag tänkte ställa Marwin på eftersom det är Patric Ragnarsson som dömmer och han är ju auktoriserad på golden så jag tänkte se för en billig peng vad han tycker om Marwin men också Frode.

Avslutar med att sätta in en bild på kullens enda tjej =)



Ska bli roligt att se hur denna dam kommer att se ut när hon blir större med sin lite speciella teckning i ansiktet. Det syns inte på bilden men hennes haka har en svart söt fläck =)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja det var verkligen kul!

Men det blir fler gånger hoppas jag :)



Ha en fortsatt trevlig helg!

2008-09-21 @ 09:09:53
URL: http://haggman.site24.se
Postat av: Maria

Åhhh vad söt hon är :) Måste du lägga ut bilder på dom...hmmm jag vågar nog inte komma och hälsa på dig medans du har kattungar ;)

2008-09-21 @ 14:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0