Någon sitter.....

.....där nere och gråter. Kan det vara Marwin som fått en fin body på sig efter dusch? Jajamensan!! Han gillar den inte men jag måste ju försöka få till pälsen på något sätt så han inte ser helt ovårdad ut. Och funkar inte detta vet jag inte vad jag gör. Då är väl det enda att göra att kliva upp väldigt tidigt lördag morgon och testa duscha då istället. Men jag hoppas att det funkar. Det var det enda som funkade på Frode ett tag men nu går det galant att föna honom torr och sen säga åt honom att gå och lägga sig i BIA-bädden så är han fin dan efter =)

Kommentarer
Postat av: Linda,Holly&Vilde

Men stackars lille Marwin! Men jag är helt säker på att han är jättesöt i sin body :D

Nu ska mina odågor få sig en omgång med shampoo och fön. Man är ju inte riktigt frisk som kliver upp kl. 6 för att duscha hundarna...

Lycka till imorgon! Vi håller tummarna :)

2008-09-05 @ 07:24:27
URL: http://www.amicus.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0