Jag skulle......

.......ha trimmat Marwin igår efter duschen men tänkte att jag gör det idag. Men vilket jävla misstag. Idag står pälsen åt alla håll trots att jag fönade honom riktigt torr. Satte mig och trimmade honom men gav upp när det inte går att få till som jag vill. Usch vad irriterad jag blir. Och hur ska jag göra på fredag? Tänkte ju duscha honom kvällen innan men med tanke på vad en natts sömn gjort med hans päls blir det nog till att kliva upp väldigt tidigt lördag morgon och duscha honom istället. Eller om jag gör ett nytt försök med honom imorgon kväll istället och spar Frode tills fredag. Får se hur det blir.

Ska iväg sen till Brunflo och träna med vovvarna. Blir nog bara lydnad med boysen då jag inte vill riskera några halta hundar tills på lördag. Ska hämta upp Ida & Biffen på vägen och så ska jag shoppa lite kattmat när jag ändå är inne i stan. Och så måste jag ha mer hundschampoo för det jag har kvar räcker inte annars.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tänkte att det var roligare och säkrare om vi kom lite senare ;)

2008-09-03 @ 15:35:46
Postat av: Maria

hehe kanske ;)

2008-09-03 @ 16:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0