Jag borde.....

.....ställa Marwin i duschen och tvätta honom för att sen föna honom torr och sen börja med trimningen. Och visst kommer jag göra det men som vanligt kommer det väl bli en kvälls/nattsyssla som är färdig nån gång framöver tolv-ett i natt. Men jisses vad snygg han kommer bli sen =) Men jag kommer ju vara tvungen att duscha lortgrisen igen på fredag kväll för ren kan han inte hålla sig. Frode kommer få duscha torsdag kväll för honom är det mycket lättare att hålla ren. Och han har ett täcke jag kan sätta på honom om det blir riktigt skitväder ute. De verkar också som om vi kan få se solen på lördag också. Det blir så mycket trevligare om man slipper regnet. Nä, ska se om jag kan peppa mig själv lite nu och få in lortgrisen i duschen!!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Vilken tid börjar det på lördag..om det är fint väder kan det vara trevligt med en utflyckt =)



Maggan

2008-09-02 @ 18:14:33
URL: http://www.jackdows.se
Postat av: Jossan

Nej du är inte ensam! haha!

Typiskt att hålla på hela natten innan utställning, för att sedan vara dyngtrött när det väl gäller... ;)

2008-09-03 @ 09:43:29
URL: http://haggman.site24.se
Postat av: Caroline o. Lukas

Åh vankas det utställning tro? Lukas brukar överlag hålla sig rätt ren, men just på morgonrundan på utställningsdagen brukar han envisas med att gå ute i gräset eller i vattenpölar så han blir smutsig igen...

Lyxig garderob du fixat till den blivande mamman, men nu tycker jag allt de små liven får kika fram.. =)

2008-09-03 @ 12:33:32
URL: http://www.busgolden.webb.se
Postat av: Maria

Varför kommer dom inte????? Jag väntar ju på sms:et!

Fint dom har fått det i garderoben! Och bara så du vet så kommer jag och barnen vare sig du vill eller inte och hälsa på när bebisarna är 4-5 veckor

Blir ingen träning för mig ikväll.....har fortf feber :( Har bara haft det från och till sedan i fredags :((

Kram

2008-09-03 @ 14:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0