Inget Wången!

Jag har bestämt mig för att inte ställa Frode på Wången. Vi kommer ju ändå inte ha någon chans och Frode är i bästa fall en "slätetta-hund". Så vi spar de pengarna och lägger de på nåt annat skoj istället. En kurs kanske, det tycker ju både hundarna och jag är skoj =) Men jag ska ställa båda på den inofficiella utställningen helgen innan bara för att det är kul och brukar vara så trevlig stämning på dom. Och så kostar de ju inte skjortan heller och med tanke på att jag inte har något jobb i dagsläget efter den 5:e december kan det vara smart att vara lite sparsam. Nä nu ska jag sätta mig och fylla i anmälan till inoff utställningen och betala redan nu så det är gjort.


Kommentarer
Postat av: Stina

Tusen tack för grattiset:D



/Stina och Cherry

2008-10-01 @ 13:07:46
URL: http://www.sweetworking.se
Postat av: Caroline o. Lukas

Tack så mycket =)



Härligt att knoppen börjar mogna...ibland tar det tid...jag vet ;) Gör nog smart i att spara de pengarna och lägga på annat...Så klart inte för att jag tycker Frode är ful (läckerbit!) men om du känner så så är det roligare med kurs =D

2008-10-01 @ 19:36:11
URL: http://www.busgolden.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0