Frode frisk!

Frode's svullna tramdyna berodde mest troligt på en elak geting. Imorse markerade han lite men nu ikväll visar han ingen hälta alls, jippi!! Och när det inte var nåt allvarligare så kan vi ju tävla agility på söndag. Så nu får vi hoppas att han inte trampar på nån mer elak geting. Men när jag såg hur halt han var i lördags så trodde jag det var något mycke allvarligare och sa då hej då till både utställning och agility. Men Marwin är dålig i magen igen så det får bli ris igen. Men det har ju inte han något emot =) Han tycker det är mumsfilibabba!!

Inga kissebebbar än. Tycker de ska komma NU!! Hon far och är överallt och kikar efter lämplig boplats. Har till och med fixat i garderoben åt henne då hon skulle in i den förra natten. Se bara så fint jag fixat åt henne. Hon har ju fått två våningar till och med =) Inte bortskämd alls! Satte ditt två pappbitar så att eventuella ungar inte ska trilla ner i golvet.


Kommentarer
Postat av: Ewa&Wiktor

Tack snälla Jenny för grattishälsningen till Wiktors BIS!!!

Han är en helt igenom jättehärlig hund men inte har jag trott att han är "snygg" men nu vet jag det:)!

Dumma geting! Skönt att Frode mår bra nu! Hallå, vad är alla söta kissemissar????

Ha en riktigt trevlig fortsättning på veckan!

Kram

2008-09-02 @ 09:14:43
URL: http://www.goldenhits.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0