Det närmar sig

För de som följer hur det går för Snuttan så har hon börjat bädda idag. Men jag tycker hon kunde ha valt en bättre plats, för hon har nämligen valt skrubben. Hon har varit så duktig så och rivit upp en kartong med böcker som hon hittat tidningspapper i som hon rivit ut och stökar runt med ;) Hon har även fått med sig några böcker men de har jag tagit bort för böckerna mina är jag rädd om. De brukar vara nån dag kvar när de börjat bädda men denna vecka bör de ju komma. Återkommer med mer om detta när jag ser att det är dags för de små att titta ut.

Kommentarer
Postat av: Caroline o. Lukas

Får säga grattis till de gula rosetterna =) och härliga kritiker grababrna fick.

Hi hi känner igen det där med ärevarv på agilityplanen. Lukas är känd uppe på vår klubb för sina varv och alla tycker han ser så charmig ut då ler Åh spännande att de små förhoppningsvis har bestämt sig för att ploppa ut.....väntar med spänning

2008-09-08 @ 18:30:17
URL: http://www.busgolden.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0