De är nu döpta!!



Ursäkta bildkvaliten men de var inte riktigt med på noterna att bli fotade var för sig så det blev en suddig gruppbild istället. Men jag kan börja med att tala om att de blivit döpta efter temat bil. Vissa namn fattar nog alla medans vissa är lite klurigare att lista ut vad de har med bilar att göra. Men här kommer de i allafall. Börjar med kissen som ligger överst och sen de fyra som ligger under på rad. Nr 5 har fått namnet Fillmore men kommer nog att kallas Fille. Sen har vi då nr 3 som fått namnet Ferrari, nr 1 som fått namnet Bentley, nr 4 som fått namnet Mini och till slut nr 2 som fått namnet Flo. Jag har försökt ge dom namn efter personlighet och hur de ser ut. Så numera är det slut på att kalla dem vi nummer.



Fast jag fick faktiskt till en bra poseringsbild av lille Ferrari som ni kan få njuta av =) Söt som socker!!

Kommentarer
Postat av: Vilgot

VILKA SNYGGA NAMN!

2008-09-24 @ 09:02:03
Postat av: Vilgot igen

Vet du Jenny jag vill ha en sådan där söt kattunge...en katt till vill jag ha men min mamma säger NEJ :(

2008-09-24 @ 18:57:23
Postat av: Anna

Tuffa namn! =)

2008-09-25 @ 21:26:19
URL: http://utanspaningingenaning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0