Bus i lådan!

Idag har småmissarna börjat att busa lite smått. Favoriten är att ligga på rygg och försöka fånga mamma Snuttan =) Men de behöver nog öva upp kordinationen lite mer. De försöker även mer och mer gå på sina små ben. De lyckas ta ett par steg för att sen tumla omkull. De är så söta att se på. Kan sitta vid lådan hur länge som helst och kika på dom. Imorgon kommer de att få sina namn så om det är någon fler som har något bra tips är det sista chansen nu. Kommer att välja bland alla tips jag fått av er som varit så snälla att komma med tips. Tack för det!! Sätter in lite bilder på de små så att Maria har lite mer sötnosar att titta på ;)



Det ser ut som om nr 4 ligger och suger på tummen ;)



Och trångt ser det ut som om han tycker det är



Idag ville tjejen visa upp sin söta lilla svarta haka



Hela familjen samlad med 3:ans tjockmage i vädret =)

Jag skrev ju i gårdagens blogg att jag bestämt att bara Frode ska ställas på Wången och kan ni gissa vad som hänt till idag? Jo han har såklart fått ett fukteksem =( Men den som ska vara där och pilla mest är Marwin. Jag förstår inte varför han jämt ska vara på Frode och pyssla med honom. Är det någon som har en aning om varför han gör så? Han har gjort så sen han var valp. Kan säga att Frode's öron alltid numera är oklanderigt rena ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja men jag vill ju tävla nu! Tidigaste tävlingen för Snö blir 6 juni....men sen blir det om jag nu får tävla honom ;)

2008-09-22 @ 15:06:35
Postat av: Ewa&Fannie&Wiktor

Njuter av dina härliga små bebisar:)! Snart börjar det att bli ännu "farligare" att gå in här.......katthjärtat inom mig kanske spricker;)!

Tack för grattiset till viltspårsprovet! Mjaaa, är ju så sugen på en 1:a till men känner att det var bra att det inte gick spikrätt mot ett championat. Han är ju så ung och vi skall göra så mycket roligt ihop så varför skynda:)! Det skall kännas rätt och stabilt när den sista 1:an sitter. (Får se om jag kan hålla det i praktiken:)!)

Vi har också en liten "slickerticka" i familjen, har alltid sagt att det är tur att inte Fannie har haft valpar för de skulle gått omkring och varit genomblöta och frusna heeeeeela tiden;)!

Ha det riktigt bra med dina fyrbenta vänner och så håller vi tummarna för att eksemet snabbt blir bättre, ja rent av försvinner tills Wången!

Kram

2008-09-22 @ 15:54:08
URL: http://www.goldenhits.cybersite.se
Postat av: Maria

Självklart får du följa med :)

2008-09-23 @ 17:44:25
Postat av: Maria

Ska du följa med oss i helgen då? SNÄLLA JENNY :)

2008-09-23 @ 17:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0