Bilder på de små =)



Nr 1, svart med lite vitt på magen



Nr 2, svart/vit



Nr 3, grå/vit



Nr 4, grå/vit



Nr 5, färgen har jag inte lyckats att klura ut än, är svart/vit eller mycket mörk grå med vitt.

Det är full fart i lådan och de talar om hur missnöjda de blir när Snuttan kliver upp för att äta eller gå på lådan. Vägde dom när de föddes så de ska vägas ikväll igen för att se att de går upp i vikt.

Marwin bara älskar de små. Han skulle vara vid lådan hela tiden om han fick och Snuttan säger inte ifrån så det får jag göra. Men han är jättesnäll och står bara och tittar på dom.

Kommentarer
Postat av: Maria

Åhhh vilka sötisar! Blir spännande att följa dom framöver :)

2008-09-09 @ 16:59:44
Postat av: Maggan

Tur du har något så sött att ägna dig åt..när det kanske känns lite tungt nu=P

2008-09-09 @ 21:28:40
URL: http://www.jackdows.se
Postat av: Åsa

Alltså jag kan inte säga att dom är så jättesöta just nu alldeles nyfödda. Men jag vet ju att dom kommer bli:D.

2008-09-09 @ 23:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0