Bara en brutta!

Nu har jag kollat könen på dom och det var bara nr 2 som var en tjej. Men alla har ökat i vikt. Vissa mer än andra. Nr 1 har ökat hela 16 gr medans nr 5 bara 6 gr. Men huvudsaken är ett de alla ökar i vikt. Vad jag läst så kan de även minska i vikt första dygnet utan att det är någon fara. Vissa kommer inte igång och suger lika bra i början utan tar lite tid på sig men viktökningen tyder ju på att alla får i sig mat =) Nä nu ska jag gå och sova innan ögonen trillar ihop av sig själva.

P.S. Om någon har tips på bra namn tar jag jättegärna emot förslag. Det går ju inta att springa runt och ropa 1:an, 2:an osv. ;) D.S.

Kommentarer
Postat av: Ewa&Fannie&Wiktor

Grattis Jenny till femlingarna! Så vansinnigt söta:)! Lycka till med dem och namn, ja.........får se om fantasin blommar, återkommer då;)!

Kram

2008-09-10 @ 09:04:26
URL: http://www.goldenhits.cybersite.se
Postat av: Vilgot

Jag tycker att alla ska heta Blixten ;) och lill tjejen Sirba men efter lite snack med mamma som sa at alla kunde inte heta Blixten eller Sirba som våran katt så tycker jag att dom ska heta något ur bilar filmen ;)

Nr 3 tyckte jag ska heta Bärgarn och dom andra namnen är ....Mac,Luigi Kungen,Doc Hudson eller Ramone och tösen Sally el Flo

Kram

2008-09-10 @ 12:31:20
Postat av: Stina

Hallo!:)

Är de "bondkissar?" Ska de säljas? vet en som är på jakt efter kisse.... haha!

Såååå söööta! men jag kan inte ha fler nu:(



Mvh/Stina

2008-09-10 @ 22:13:12
URL: http://www.sweetworking.se
Postat av: Extra

Tackar! Blir ingen träning ikväll :(

2008-09-11 @ 15:42:37
Postat av: Åsa J

Åhh, är ju så sugen på en av de små (speciellt en)....tänk om det kanske skulle funka med min allergi ändå?! Min syster har också varit allergisk mot kissar, men har nu 2 egna som hon inte alls känner av.



Tips på namn: Hilding, Jönsson el Jöns, Klas, Tudorf, Smaragda el Agda (tjejen)....nu hinner jag inte mer, men kanske ger fler förslag sen :)

2008-09-11 @ 17:58:32
URL: http://www.lanjelins.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0