Ny titel: Ringsekreterare

Oj, nu var det ett tag sen sist jag bloggade. Fy på mig!

Sen sist har jag & syrran varit nere i Sundsvall i helgen. Hon ställde ut sin Mio med bra resultat, grattis till det =) Och jag själv skulle göra mina två sista utbildningar till ringsekreterare och de fixade jag så numera kan jag titulera mig ringsekreterare. Ska bli roligt att få komma ut sen och jobba på riktigt =) Resten av veckan har ängnats åt en hel del hundträning. Det är bra att gå kurs så att man kommer ut och tränar med vovvarna. Har fått en massa bra tips också så kanske att jag ska försöka träna in tvåans moment med Frode igen. Klubben har en träningstävling innan riktiga tävlingen i december så jag ska kolla där hur Frode & jag ligger till.

Kissebebisarna är det full fart på mest hela tiden. Kan sitta och titta på dom hur länge som helst när de har sina race. Och de har kommit på hur man tar sig upp i sängen så nu är inte Frode säker där längre. Men han gillar nog dom rätt mycket ändå trots att han ser ut som om han ska dö vilken sekund som helst ibland. Sätter in lite bilder på de små.



Mini med sin gosiga bebismage i luften och Fille som ligger och filosoferar



En söt Flo



Och en söt Ferrari



Mini tycker Frode är bra som värmedyna & huvudkudde, så söta ihop



Haha Frode, nu kommer du inte undan längre (Frode's blick säger allt)



Så här hittade jag Mini sovande häromdagen, i lådan

Och så vill jag tacka för alla snälla ord i bloggen & gästboken angående Marwin's röntgenresultat!! Ni är för gulliga =)

Kommentarer
Postat av: Ewa&Fannie&Wiktor

Kan inte låta bli att falla för Mini........vilken häftig liten kissekatt:)! Grattis "Ringsekreterare" Jenny!! Passar på att önska dig och alla fyrbeningar en trevlig helg!

Kram

2008-10-18 @ 08:51:56
URL: http://www.goldenhits.cybersite.se
Postat av: Caroline o. Lukas

Får gratulera till din nya titel och såkalrt Marwins röntgenresultat.. Yippie!!

Åh så söta småttingarna är, de blir ju bara sötare och sötare för varje bild.

Ha en trevlig helg!

2008-10-18 @ 12:09:25
URL: http://www.busgolden.webb.se
Postat av: Lena,Moa,Maiko

Man måste ju erkänna att kattvalparna är söta och dessutom verkar det verkligen bli katt-VALPAR som inser att hundar är de bästa kompisar man kan ha!

2008-10-18 @ 15:22:31
URL: http://nysvansat.blogspot.com/
Postat av: Anna

Himmel vad de är söta!!! =0

2008-10-18 @ 21:45:15
URL: http://utanspaningingenaning.blogg.se/
Postat av: Alina

trevlig blogg du har! :)

2008-10-18 @ 21:52:22
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Maria

Hehe det var ju här denna text skulle vara......Grattis till din nya titel :)

Tack Jenny för en trevlig kväll och jag står fast i att du får komma hit med disken ;)

Vilgot frågar efter hans katt hela tiden

Vi kommer gärna igen...det är ju så trevligt att hälsa på dig:) Ska iväg och träna nu...ska du me ;)

Kram

2008-10-19 @ 15:03:18
Postat av: Maria

Ähhh dom klarar sig nog ;)

Vad gör du vid datorn om du ska underhålla dom ;)

Ska dom få god middag idag?

2008-10-19 @ 15:06:00
Postat av: Maria återigen

Hihihihi du är rolig du :)

2008-10-19 @ 15:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0