Underbar promenad!!

Solen hann ju förståss försvinna bland en massa moln men jag tordes inte ge mig ut tidigare än fyra med tanke på älgjakten som pågår i skogarna runt omkring. Men hundarna tyckte det var så skoj med en långpommis =) Frode går mest runt och filosoferar medans Marwin far runt som ett jehu hela tiden. Vi hade även fint sällskap av Trollet som tycker att de små fjunen här inne är oerhört jobbiga så hon gillade nog också promenaden =)



Marwin spanar på utsikten



Grabbarna har hittat nåt gott att lukta på



Vårat fina promenadsällskap



Är det månne en fågel där jag kan ta?



Vänta på mig grabbar, jag har så korta ben så jag hänger inte riktigt med!!



Ville du nåt matte?



Vissa är renliga av sig......



.........medans andra gör allt för att skita ner sig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0