På kurs med Kurt (Nina)!!

Idag hade Marwin & jag kurs igen =) Och idag var vi inne i Östersund och körde grupplydnad & platsliggning på Stjärntorget mitt inne i stan. Väldigt nyttigt för Marwin med en massa folk som passerade förbi. Men han skötte sig väldigt bra, över förväntan faktiskt. Men det märktes att han blev trött mot slutet. Men det märks så väl när vi var i stan att han mognar mer och mer. Han blev inte stirrig på nåt utan betraktade allt runtomkring med stor nyfikenhet. Nä på stan måste vi något mer för det var ju kul tyckte Marwin.

Frode fick sig ett litet träningspass när vi kom hem. Och han har fått en sån glädje när vi tränar nu. Testade t o m apporten idag och den funkade jättebra. Sen att han skäller när han springer ut och hämtar den det struntar jag i bara han tycker att den är rolig =) Så nu ska vi göra ett sista allvarligt försök att träna in rutan igen. Får se hur det går.

Nä nu ska jag börja karva av Marwin lite päls också. Han har en hel del mer än Frode så jag delar nog upp det på två kvällar. Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0