Navelbråck =(

Idag märkte jag att lilla Flo har navelbråck. Det är ett väldigt litet bråck och det kan växa ihop av sig själv eller behöva opereras senare. Men jag har ingen lust att sälja en kattunge med en defekt så eventuellt får jag ändra mina planer och behålla henne istället. Får se hur det utvecklas framöver.

Idag tränade jag lite slalom med Frode. Mitt nästa mål med honom är att kunna gå på båda sidor om honom när han tar det så vi kan tjäna tid på agilityplan. Med Marwin är jag så smart att jag tränar att gå på båda sidor från början så han ska lära sig det på en gång ;) Och hans träning med slalomet går också framåt. Han springer nu igenom en väldigt liten korridor =) Blev lite läggande under gång med honom också.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Va trist med Flo!

Men desto roligare att slalomträningen gick så bra!:)

2008-10-30 @ 10:23:11
URL: http://www.dogpower.nu
Postat av: Åsa

Förstår att du inte vill sälja en kattunge som inte är "hel" men du kan inte ha en katt till ju. Det går inte, tänk på att ni ska flytta in hos mamma och pappa allihopa. Dessutom så är ju inte kattmamman din från början och det är väl kattmammans ägares beslut om vad som ska hända med henne. Men tråkigt iallafall att hon har ett bråck, hon är ju söt som bara den!:D

2008-10-30 @ 15:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0