Mysig helg!

Igår var Maria m. barn & Jessica här och hälsade på. Så trevligt så!! Men det måste ha gått vilt till för min mobil bestämde sig för att lägga av ;) Men idag är den igång igen =) Maria tog en massa bilder som hon har lagt in i sin blogg så jag tänkte vara lat och be er kolla där istället om ni vill se nåt sött!! Men som vanligt när man har det trevligt så går tiden alldeles för fort =( Men snart flyttar jag ju tillbaka till Brunflo så då kan vi umgås mera!!

Nä nu tror jag att jag för en gångs skull ska kolla om det är nåt sevärt på TV'n.

Kommentarer
Postat av: Maria

Längtar tills du har flyttat hem :) då kan vi träna ofta och umgås mer ;)

2008-10-19 @ 20:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0