Marwin & Mini!



Marwin har ett litet snack med Mini om hur man blir den bästa av hundar =)

Kommentarer
Postat av: Moa och Maiko

Snyggt jobbat Marwin. Det syns att du tar den här uppgiften på allvar! Du ska se att du snart kan börja jobba med apportering och vattenjobb med Mini.

P.S. från matte: Ja, men jösses så söta de är tillsammans!

2008-10-08 @ 10:11:24
Postat av: Ewa&Fannie&Wiktor

Säger bara ååååååhhhhhhh, vilken bild!!!! Den där lila Mini-saken verkar att vara väldigt nyfiken och försekommen av sig:)!

Kram och så massar med tumhållningar för rtg-resultatet!

2008-10-09 @ 13:17:57
URL: http://www.goldenhits.cybersite.se
Postat av: Maria

Åhh så underbart sött!

Längtar till nästa helg.....vad bjuder du på? ;)

Men vart ska kattungarna vara i helgen då? Dom kan få bo hos mig....hihihi;)

Åk försiktigt imorgon!

Kramar

2008-10-09 @ 20:55:08
URL: http://abbybabby.cybersite.se
Postat av: Maria

Ja...då får jag ju semester ;)

2008-10-09 @ 21:00:27
Postat av: Maria återigen återigen

Haha då kliver jag upp går ut i pyjamasen å så har jag med Snö & Extra så får hundarna ha racing och sedan äter vi, lägger oss, leker med bebisarna, sover, leker med datorn och äter igen. Haha det lät bra! Sköt om dig!

Nattnatt

Kramkram

2008-10-09 @ 21:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0