Ja jösses!!

Imorse trodde jag att jag akut skulle få åka in till veterinären med Frode och få betala många tusenlappar. Men det visade sig att, tja......Frode bara hade haft våta drömmar ;)

Kissebebbarna växer och frodas. De blir 4 veckor på måndag och busar nu för fullt. Jag har deras hage öppen när jag är hemma och de blir tuffare & tuffare. Men hur ska jag kunna sälja Bentley. Han har tagit ett jättekliv rakt in i hjärtat. Så fort man kommer upp på övervåningen så kommer han sättande när han hör min röst och mjauar så sött. Och så sätter han sig nere vid fötterna och tittar upp på en och då kan man ju inte låta bli att plocka upp honom och då kurar han ihop sig mot halsen och myser. Ja hur ska man kunna motstå nåt sånt här!



Kan jag inte få stanna hos dig?

Mini är helt klart den tuffaste. Han struntar i att han är minst och hoppar på de andra och tar nacksving. Men så har han ju alltid fått kämpa också för att komma åt en tutte att dia på. Och han gillar att klättra på hundarnas tassar vilket Marwin inte har nåt emot men Frode tycker att det är oerhört pinsamt. Bentley & Flo gillar också hundarna men Ferrari & Fille är inte direkt intresserade av dom. Men det märks att Marwin gillar dom. När vi kommer hem springer han direkt upp och väntar på att jag ska komma upp och släppa in honom i mitt sovrum så han kan hälsa på dom. Ska försöka få till några bilder på dom tillsammans snart så får ni se nåt sött igen =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Åhhh vad sött....du måste ju behålla honom ;)

Lilla godingen.....nu vill jag komma och hälsa på för nu ser dom ut som kattungar ;)



Jag har ringt till hälsocentralen och hon frågade hur jag visste att jag hade feber :/och om jag tänkte mycket på att jag var sjuk......hmmmm -JA JAG ÄLSKAR ATT VARA SJUK (SKULLE JAG KANSKE HA SAGT). Och jag vill ju så gärna ha feber så jag framkallade det för jag vill ju intr yjäna pengar;)och så saknade jag hostan så jag tänkte att det var bäst att den kom tillbaka så jag slipper sova på natten. Åhh ibland undrar man om människor ska jobba på vissa ställe. Tyvärr så tog väl allt om eftersom barnen på jobbet snorar, nyser & hostar över borden :/så nu har vi bestämt att vi ska ha eget pålägg, bröd och ta maten först så att vi kanske blir friska el jag frisk och dom andra ska klara sig.

Vågar du ändå komma på måndag?

Kramkram

2008-10-05 @ 09:14:20
Postat av: Maria

JAG VILL SE FLER KORT PÅ ALLA KISSUNGAR

2008-10-05 @ 18:33:41
Postat av: Maria

Skit i det då

2008-10-05 @ 19:16:26
Postat av: Maria återigen

Du och Vilgot har fel...det är två ögon och en mun :)

2008-10-05 @ 22:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0