Agility

Idag har jag varit till Brunflo och tränat agility. På vägen hämtade jag upp Ida som hade sin Biffen med sig och lånehunden Jazmine. Vid agilityplan mötte även Maria & Jessica med hundar upp. Det var riktigt roligt att träffas och träna en stund. Frode var jättetaggad och duktig. Men han körde lite plock-e-pinn med hindrena ;) Marwin var också jätteduktig. Han är så följsam och lättlärd så det är ett sant nöje att träna honom. Och så har han börjat att hoppa bättre. Han tar inte i för "kung och fosterland" längre utan hoppar mer energisnålt. Och vad skoj han tycker att det är =)

Efter agility'n var jag bjuden till Vilgot på tårta. Och efter det beställde vi hämtmat från Sibylla. För mig blev det pizza så det blir till att motionera lite extra efter alla godsaker man stoppat i sig ;)

Kommentarer
Postat av: Ewa&Fannie&Wiktor

Förädiskt det där med "godsakerna".......men gott är det:)!

Kul att du är nöjd över grabbana på agilitybanan! Lycka till!

Tack för grattiset till Wiktors röda band! Det blev varken mer eller mindre men för oss skogsmullar så finns det annat som lockar mera än vänstervarvandet;)!

Kram

2008-10-27 @ 09:52:29
URL: http://www.goldenhits.cybersite.se
Postat av: Monica & grabbarna

Så skoj med era aktiviteter! Klart att man ska unna sig lite extra gott att äta efter träningen. ;-)

kram

2008-10-27 @ 11:27:00
URL: http://www.goldengrabbar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0