Snö i massor =)

Inatt hade vi säsongens första snöstorm så imorse var det snö överallt när jag skulle åka till jobbet. Men med mina nya vinterdäck så var det inga problem att ta sig till jobbet trots att underredet på bilen skrapade i snön. Så vi har nu ca 30 cm härlig vit nysnö. Tog lite bilder på vovvarna på lunchen idag med som jag sätter in.



Galen-Marwin



Frode står som vanligt med huvudet i snön



Marwin gör sitt bästa för att krypa ner under snön



Stanna..........HIT



Glöm det säger Frode ;)



Marwin kör ett race ute på åkern så snön yr



Här kommer fartkanonen



Och nu fick han med sig Frode på ett race också =)

Sen tog batteriet slut i mobilen så det blev inge mer kort =(

Kommentarer
Postat av: Linda,Holly&Vilde

Åh vilka härliga bilder :D

2008-11-21 @ 22:44:32
URL: http://www.amicus.webb.se
Postat av: Maria

Sicken bra mobil du har som tar slut på ström när du behöver den :D hihihihi.....skojar bara som tar sådana fina kort. Jätte fina och dom ser ut att ha det asskoj

2008-11-22 @ 09:50:29
Postat av: Carro

Åhh vad avis jag blir när jag ser snön. Här har vi bara lite puder typ florsocker på marken:-( Mvh Carro(Goldenhundarna)

2008-11-22 @ 11:03:34
URL: http://lantismamman.blogg.se/
Postat av: Caroline o. Lukas

Vilka bra kort din mobil tar :)



Ser kalashärligt ut!! Jag och Lukas blir gröna av avund :/ vi har ynka 2 cm som får duga att raca runt i ;)

2008-11-23 @ 09:34:42
URL: http://www.busgolden.webb.se
Postat av: Maria, Vilgot & Thilja

TACK JENNY FÖR EN SUPER FIN OCH TREVLIG DAG...FÖR ATT VI FICK FÖLJA ME TILL DITT JOBB OCH TITTA, DET VAR OTROLIGT ROLIGT! FÖR GOD MAT, EFTERRÄTT OCH TREVLIGT SÄLLSKAP!

KRAMAR

p.s vart det något bra kort som vi kn visa för pappa? d.s

2008-11-23 @ 21:12:28
Postat av: Matilda

Härligt med snö :)

2008-11-24 @ 11:50:58
URL: http://www.goldenliv.com
Postat av: Stina

NJaaa men de är med kossor antar jag:P

2008-11-25 @ 19:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0