Slutkursat!

Igår hade vi sista tillfället på tävlingslydnadskursen och då bad jag Nina att titta på vårat fotgående. Det är ju svårt att själv se riktigt hur det ser ut men hon tyckte det såg jättebra ut med en fin kontakt. Det kändes roligt att höra =) Alla moment i ettan utom platsliggningen sitter rätt så bra. Bara lite finslip att putsa på. Och att platsliggningen inte riktigt funkar har jag bara mig själv att skylla då jag tränat det alldeles för lite så nu SKA vi göra det varje dag fram tills att det är tävling på alla möjliga platser.

Ikväll ska jag iväg på GRK J/H's promenad. Och då ska Frode & jag visa momenten i lydnadsklass I. Men först ska vi gå på en promenad vi som är där och då tar jag bara med Marwin så får Frode sitta i bilen och ladda. Kan vara bra för Marwin att vara utan sin storebror Frode också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0