Lite av varje

Annonsen har bara legat ute sen 12:50 idag men 4 st har redan hört av sig och varit intresserade och Fille är i stort sett redan såld så det verkar inte vara några problem med att hitta nya hem åt de små. Men vad tomt det kommer att bli sen, särskilt i sängen för de sover hos mig varje natt. Men lilla Bentley får i allafall stanna och Mini blir kvar ett tag till för han håller på och behandlas för en ögoninfektion som tur är inte är av det smittsamma slaget.

Idag har jag också orkat med ett mindre träningspass med Marwin. Men det är så knaggligt här ute nu så jag måste nog ta mig bort till kyrkan och träna på deras parkering i fortsättningen. Men det kommer att bli hårdträning sista veckan för som det ser ut nu har jag inget jobb då så då finns det mycket tid för träning.

Imorgon ska jag & Ida åka och testa på sök med våra smågrabbar. Det ska bli så kul och jag är säker på att våra hundar också kommer att tycka det =)

Håller på och packar för fullt också och Marwin gillar inte det. Han står och tittar på mig och piper när håller på med det. Vet inte varför men han kanske inte gillar förändringarna. Men kattungarna gillar det desto mer. De tycker det är så kul med alla lådor som jag har ställt upp. Och Trollet skyndar sig att krypa ner i en låda så fort hon får chansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0