Biffen is in da house

Igår ringde Ida och frågade snällt om det inte fanns någon möjliget att jag kunde vara hundvakt åt Biffen för hon hittade ingen annan som kunde det för hon skulle åka ner till Stockolm idag. Och visst gick det bra. Han kommer att stanna tills imorgon.

Imorgon tänkte jag gå och titta på utställningen som SSRK anordnar på Wången. Ångrar en hel del att jag inte anmälde Marwin för han har blivit riktigt fin senaste månaden. Men jag var ju lite rädd för om han skulle ha hunnit äta upp sig till Wången med tanke på hur smal han blev efter att hans mage krånglat. Men maten han äter har verkligen gjort susen. Men jag vill gärna ställa Marwin officiellt en gång som unghund och syrran och jag planerar att åka ner och ställa på "Lilla Stockolm". Det är precis så att Marwin fortfarande går i unghundsklassen då. Så jag hoppas att han fortsätter att utvecklas lika fint och att han inte tappar pälsen.


Kommentarer
Postat av: Ewa&Fannie&Wiktor

Han är en riktig snygging din Marwin så lycka till i Stockholm!

Om du åker till Wången så ge "farmor" Monica och pappa Wilde en extra lyckospark från oss:)!

Ha en riktigt trevlig helg!

Kram

2008-11-14 @ 20:43:49
URL: http://www.goldenhits.cybersite.se
Postat av: Ewa&Fannie&Wiktor

Oooooooooooooops, så nära:)! Ta på dig varma kläder och "trava" dit då;)!

Kram

2008-11-14 @ 21:18:48
URL: http://www.goldenhits.cybersite.se
Postat av: Maria

Nu är den klar.....

2008-11-14 @ 23:31:15
Postat av: Maria

Joho det gör den visst :) fast den gjorde inte det nyss ;)

2008-11-15 @ 17:49:17
Postat av: Maria återigen

Tack! Och tack för du lägger en eller några tankar på mig....det värmer att veta.

Men du har du sett mitt sms???? Vart?



Kramkram

2008-11-15 @ 20:09:34
Postat av: Anonym

Ja hon var så sööööt när hon gjorde så där...TACK!

2008-11-16 @ 19:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0