Trött!!

Med en Marwin som har varit dålig i magen i natt och velat ut några gånger och en Snuttan som jamat i tid & otid så har det inte blivit mycke sömn i natt. Kan tänka mig att det blev ca 3 timmar så jag ska nog krypa ner i sängen och vila mig lite innan det är dags att åka och jobba igen. Och sen är det slut på de soliga dagarna igen så nu är det regn som gäller igen. Längesen jag har varit med om en så kall sommar som vi haft i år. Tycker det har legat på ca 15 grader mest hela sommarn och en massa regn på det. Så det skulle inte sitta fel med en resa till varmare breddgrader, typ Grekland eller så. Men det kan man nog bara drömma om. Så jag får väl hoppa ner i sängen och drömma om värmen.


Kommentarer
Postat av: Ewa&Fannie&Wiktor

Hej!

Kul med ny blogg, den är jättefin!

Visst är det kul med bilder och att redigera dem lite är bara en rolig sysselsättning, tack för ditt inlägg!

Ja du, sommaren blev kort, mycket kort. Nu får vi hoppas att hösten blir solig och med en klar luft för vi längtar ut i spårskogen.

Ha det så bra med dina djur!

Kram

2008-08-26 @ 21:11:09
URL: http://www.goldenhits.cybersite.se
Postat av: Maria

Åhhh det lät härligt! Är du trött nu? SNÄLLA JENNY kan vi inte åka....SNÄLLLAAAAAAAAAA

2008-08-26 @ 22:12:29
Postat av: Maria

Japp det är helt underbart kort och jag var bara tvungen att visa det ;)

2008-08-26 @ 22:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0