Marwin mycket bättre!

Marwin's mage är bra nu. Tänk vad en risdiet kan göra susen. Ska börja blanda i lite mat imorgon för att se vad magen hans säger om det. Hoppas att det går bra för man ser bara på dessa få dagar han varit dålig i magen och ätit sämre vad slank han blivit. Hoppas han hinner äta på sig lite i allafall tills nästa lördag då det är utställning.

Imorgon har jag fått sovmorgon och börjar inte förrens klockan 9,30 så det ska bli skönt att få sova lite längre. Och hoppas att Snuttan inte är lika orolig i natt så jag kan få sova. Har funderat på att sova nere men jag vill helst ha så mycket koll på henne som möjligt om födandet skulle sätta igång. Har nog stor ångest när jag är på jobbet att hon ska börja och något gå galet. Nä nu ska jag fika lite och sen hoppas på att få sova lite.

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha vad bra..ja du skulle ha varit med och det skulle kamran ha varit me men det kanske regnar på månd el tisd också ;)Åhhh spännande om det snart e dags med små bebisar

2008-08-27 @ 22:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0