Hjärndöd hund!

Vissa dagar så går det bara inte att träna med Marwin. Idag var en sån dag. Försökte träna med honom på lunchen idag på jobbet men han var helt ofokuserad och for bara och snurrade runt mig och tog några ärevarv. Så han hade nog helt enkelt glömt att sätta in hjärnan i morse när han klev upp ;) Men imorgon är han nog sitt gamla vanliga träningsvilliga jag.



Visst ser han lite allmänt knäpp ut ;)



Men en sötare Marwin får man leta efter =)



Frode ägnade sig åt gräsrullning



Så här fin blev han efteråt =)

Inga kissebebisar än men undrar om det inte är dags snart. Hon har varit så go med hundarna tidigare men nu ikväll har hon fräst lite åt Marwin när han kommit för nära hennes plats under sängen, som om hon vill skydda sin "boplats". Ska lägga dit en filt så hon inte behöver föda på golvet om det nu blir där de kommer.

Nä nu ska jag lägga mig och försöka sova lite och hoppas på att Snuttan väljer att vänta tills imorgon på att föda de små.

Kommentarer
Postat av: Caroline o. Lukas

tihi tack för kommentaren..Japp han är en buse från första dagen =)



Så Marwin glömde hjärnan på huvudkudden idag? =) Ibland blir det lite tokigt...Hoppas få se små söta kattbebisar i bloggen snart..

2008-08-29 @ 12:58:28
URL: http://www.busgolden.webb.se
Postat av: Maria

Vad fin han blev..kanske dom ska bilda klubb våra hundar och mina barn ;)Vad då brukar Marwin lämna hjärnan hemmma ibland....hihihihi

Åh lova att sms:a när bebisarna kommer :)

2008-08-30 @ 10:42:44
URL: http://abbybabby.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0