Frode är halt :(

Stackars lilla killen har jätteont i sin högra tass. Lite svullen och varm i den yttre leden till trampdynan. Såg i morse när vi kom till jobbet att han markerade lite men när vi skulle åka hem vid 9,30 var han märkbart sämre. Funderar på om han kanske blev stucken av en geting eller humla i morse innan vi for till jobbet. Han vill gärna vara där och slicka lite också. Men i övrigt är han pigg men skulle hältan inte vara bättre tills imorgon utan blivit sämre ringer jag veterinären för det märks att han har rejält ont. Och vi som skulle varit till Tulleråsen idag och visat agility. Tyckte det var perfekt träning inför tävlingen nästa helg. Men för tillfället lutar det åt att det inte blir någon tävling på söndan men jag hoppas att han blivit så pass bra att vi kan vara med på utställningen på lördan i allafall. Men du Sofie, du behöver inte vara orolig att du inte kommer till Kramfors på söndan för vi åker även om inte Frode kan tävla =) Det är ju roligt att bara titta också!



Det är synd om mattes kille nu :(

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker synd om Frode men jag vet inte om han är stakars lilla killen utan jag tycker nog han är stackars stora killen ;)

2008-08-30 @ 12:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0