En ny start med en ny blogg!!

Jag har varit så less på den gamla bloggen då den ser så tråkig ut så jag testar med en ny. Det kanske kan få igång mitt bloggande igen också.

Sen sist så har det flyttat in en kissetjej vid namn Snuttan som är högräktig. Vet inte riktigt när ungarna väntas men så värst länge ser det inte ut att vara kvar om man tittar på magen. Det är en kompis till Jessica som äger henne men då de har en liten bebis undrade de om jag kunde ta henne tills ungarna är födda och levererade. Och det var inte meningen att hon skulle bli dräktig utan det är en olycka. Men jag kommer ju definitivt att ha att göra framöver hösten. Men samtidigt som det är nervöst så är det spännande också. Sätter in lite bilder på skönheten också.



Hon har hittat sin plats under sängen



Tjockismage



Hon ser ut som en kanonkula

Annars så händer inte så mycket just nu. Jobbar rätt mycket då de håller på med 2:a skörden på jobbet. Men ska på utställning men pojkarna den 6:e sept och dagen efter ska jag tävla med Frode i agility i Kramfors och helgen efter blir det agilitytävling i Östersund båda dagarna =)

Skriver mer en annan dag för nu ska jag gå och lägga mig snart!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nice att du kom tillbaka med ny blogg! Spännande att gå i väntans tider! Som sagt, you´re gonna be a crazy cat women.... ;) hehe

2008-08-25 @ 23:32:19
URL: http://utanspaningingenaning.blogg.se/
Postat av: Maria

Åhh varför har du inte sagt att du skulle byta blogg :(

Nu ligger det slalom i min bil till dig och jag säger bara en sak......att Marwin ska kunna slalom innan maj-09 ;)

Vad fin bloggen är och jag väntar på spänning på dom små kissarna men bra tokig är du som tar hem katter lite titt som tätt ;)

Kram!

2008-08-25 @ 23:54:55
URL: http://abbybabby.cybersite.se
Postat av: Maria igen

hihi såg ditt inlägg nu i min blogg :)

2008-08-25 @ 23:57:19
Postat av: Maria återigen

Man ska vara det :)

2008-08-26 @ 00:04:23
Postat av: Lena,Moa och Maiko

Kul med en ny Blogg!!!Jättespännande med alla Agilitytävlingar! Jag är säker på att det lossnat för dig och Frode nu!

2008-08-26 @ 08:55:06
URL: http://nysvansat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0