Att fota en sprallis & en tänkare!

Försökte mig på att fota hundarna idag efter jobbet när vi gick en sväng men det är allt annat än lätt. Marwin far runt som en galning och Frode står mest med nosen i en grästuva eller buske och filosoferar. Men någon skaplig bild fick jag till i allafall.



Tjoho, här kommer jag!!



Marwin kan faktiskt ligga still ibland också men det är sällsynt



Tudelu, tudelej



Blä på dig matte



Ok då, jag poserar väl då men det är dötrist ska du veta

Inga kissebebisar än men vet inte om hon funderar på att använda hundarnas BIA-bädd. Hon har varit och kollat in den en del. Kommer det inga inatt får jag åka hem imorgon bitti efter jobbet och kolla om hon satt igång och har hon det är det bara att ställa in agilityuppvisningen i Tulleråsen för inte tänker jag lämna henne ensam då. Och sen får man hoppas att de andra som är där har förståelse för det och inte blir sura.

Kommentarer
Postat av: Ewa&Fannie&Wiktor

Hahaha, har du också en skogsturbo och en filosof;):)!

Hoppas nu att kissebebisarna kommer så att Snuttan är upptagen med dem och inte behöver hålla dig vaken om nätterna!

Ha en underbar helg ihop med dina fyrbenta vänner!

Kram

2008-08-30 @ 07:05:53
URL: http://www.goldenhits.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0